Dette er et "bruker til bruker" supportforum. Her hjelper vi hverandre om bruken av Hjertevekst. Her ligger noen gaider, og flere vil kanskje komme etter behov.
Barn nr: 2
Status: Venter på tildeling
tom plass ...
Jeg lurer på hvorfor jeg har så mange "tomme linjer" under signaturen min? Det er jo ingen grunn til at signaturen min skal ta så stor plass når den ikke trenger mer enn to linjer ...
_________________ Pia - velsignet med verdens herligste gutt!!!
11 Apr 2010, 22:01
jero
Guru ligth
Barn nr: 2
Re: tom plass ...
Jepp, jeg tenkte faktisk på det på bussen i dag, så jeg måtte sjekke et av mine lange innlegg. Der var alt som "normalt". Nå skal jeg kun skrive laaaange innlegg
_________________ Pia - velsignet med verdens herligste gutt!!!
13 Apr 2010, 22:06
anneb
Æresmedlem
Registrert: 27 Mar 2006, 12:39 Innlegg: 2205 Bosted: møre og romsdal
Status: Komplett familie
Re: tom plass ...
Det blir nok bra
_________________ AnneB har en fin jente som er hjemmelaget og en flott gutt som vi hentet hjem 19. oktober 2007. (registrert Bufetat 22. mai 2006 og godkjent 30. juni! søknaden ble sendt Korea 25. juli 2006 og 9. august 2007 fikk vi en vakker og flott sønn!!)
Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest
Du kan ikke lage nye emner i dette forumet Du kan ikke svare på emner i dette forumet Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet Du kan ikke slette dine egne poster i dette forumet Du kan ikke legge til vedlegg i dette forumet